Çarşamba, Ağustos 27, 2014

Forge Mod Kurulumu 1.7.10 / 1.7.2 / 1.6.4

Herkese Tekrardan Merhaba,
Bugün bir sürü modun kurulması için gereken bir uygulamayı yani Forge Mod'u sizlere tanıtacağım.

1.16 - 1.15.2 - 1.14 - 1.13 - 1.12 - 1.9 - 1.8 Güncel Forge İndirme Rehberi: https://minecraftdunyasi.com/forge-mod-indirme-guncel/



Öncelikle Forge Mod kesinlikle bir oynanışı değiştiren mod değildir. Modların çalışmasını sağlayan bir ek paket gibi bir pakettir.

1.7.10 Kurulumu:
1-) Buraya tıklayarak Forge Mod'u indiriyoruz.
2-) Sonra indirdiğimiz .jar dosyasını Java ile açıyoruz. (İki kere sol tıklamanız yeterlidir.)
3-) Install Client yanındaki kutucuğun işaretli olduğunu kontrol ediyoruz.
4-) Alttaki boşluktaki dosya Minecraft'ın kurulu olduğu yer ise OK tuşuna, değilse doğru dosyayı seçip OK tuşuna basıyoruz.. (Yüklemesi 1-2 dakika alabilir)
5-) Sonra oyun versiyonlarını seçerken 1.7.10-Forge10.13.0.1180 (ya da benzeri) versiyonunu seçip Minecraft'ı açıyoruz..
6-) Yükleme tamam..

1.7.2 Kurulumu:
1-) Buraya tıklayarak Forge Mod'u indiriyoruz.
2-) Sonra indirdiğimiz .jar dosyasını Java ile açıyoruz. (İki kere sol tıklamanız yeterlidir.)
3-) Install Client yanındaki kutucuğun işaretli olduğunu kontrol ediyoruz.
4-) Alttaki boşluktaki dosya Minecraft'ın kurulu olduğu yer ise OK tuşuna, değilse doğru dosyayı seçip OK tuşuna basıyoruz.. (Yüklemesi 1-2 dakika alabilir)
5-) Sonra oyun versiyonlarını seçerken 1.7.2-Forge10.12.2.1121 (ya da benzeri) versiyonunu seçip Minecraft'ı açıyoruz..
6-) Yükleme tamam..

1.6.4 Kurulumu:
1-) Buraya tıklayarak Forge Mod'u indiriyoruz.
2-) Sonra indirdiğimiz .jar dosyasını Java ile açıyoruz. (İki kere sol tıklamanız yeterlidir.)
3-) Install Client yanındaki kutucuğun işaretli olduğunu kontrol ediyoruz.
4-) Alttaki boşluktaki dosya Minecraft'ın kurulu olduğu yer ise OK tuşuna, değilse doğru dosyayı seçip OK tuşuna basıyoruz.. (Yüklemesi 1-2 dakika alabilir)
5-) Sonra oyun versiyonlarını seçerken 1.6.4-Forge9.11.1.965 (ya da benzeri) versiyonunu seçip Minecraft'ı açıyoruz..
6-) Yükleme tamam..

Ekran Görüntüsü (Forge Moddan Kareler):


Forge Mod 1.7.10


Forge Mod 1.7.2
Forge Mod 1.6.4

Hatalar ve Çözümleri
Hata 1-) Minecraft açılmıyor..
Çözüm 1-) Modlarınızda bir çakışma ya da uyumsuzluk var. Modlarınızı gerekirse teker teker silip kontrol edin.

Hata 2-) "You need to run ___ version at once" gibi bir hata alıyorum.
Çözüm 2-) Forge Mod'un indirmek istediğiniz sürümünün ilk önce klasiğini indirmeniz lazım. (Forge Mod 1.6.4 ise 1.6.4 yüklü olmalı)

Hata 3-) Oyun klasik versiyonunda açıldı. Forge Mod yüklü değil..
Çözüm 3-) Profillerden doğru oyun versiyonunu seçtiğinizi kontrol edin.

Hata 4-) Oyun profillerinden Forge Mod versiyonunu bulamıyorum!
Çözüm 4-) Forge Mod genellikle en aşağıdaki profillerdedir. Lütfen en aşağılara bakın. Eğer bulamazsanız, tekrar kurmayı deneyin.

Alıntı değildir. Tamamen kendim yazdım, lütfen alıntılarken kaynak olarak blogumuzu (http://www.minecraftguncelrehber.blogspot.com) belirtin..

İyi eğlenceler ;)

58 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Maalesef hataniz hakkinda pek bir bilgiye ulasamadim ancak hatanin tamamini soylerseniz yardimci olabilirim.

      Sil
    2. these libraries failed to download Try again.
      org.scala-lang:scala:reflect:2.11.1 aynı hatayı bende alıyorum lütfen yardımcı olun

      Sil
    3. beyler o sorunun çözümü burada
      https://www.youtube.com/watch?v=C6sRfWeOj3M

      Sil
    4. Oyunum Bir yerden sonra kapanıyor yardmmm

      Sil
    5. Gençlerr!!! Forge 1.7.10(java hatası alanlar için) çözümünü buldum(minetürk.comdan alıntıdır) minetürkte 1.7.2 kapanma formülünü normal minecraft 1.7.10 a uyguladım artık oynuyabilceksiniz cok kolay bi şekilde ilk önce forge yi kurun hatayı versin sonra kapatın bidaha açın launcheri sonra new profile var orda ordan copy of forge yapın adını
      versiyonunu 1.7.10Forgebilmemnebilmemne yapın varya işte bi önceki kurduğunuz forge onu yapın işte orda extecutable var onu açın yanındaki kutucuğu silip oraya C:\Program Files\Java\jre7\bin\javaw.exe yazın sonraa save profile diyip oyuna girin gg Hadi iyi oyunlar

      Sil
  2. daha hiç bir forge kurlumu işe yaramadı buda dahil seçeneği var seçiyorum ama oyun açılmıyor hata ekranı bile açılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynn play butonuna basıyorum hiçbir şey olmadan kapanıyor

      Sil
    2. aynn play butonuna basıyorum hiçbir şey olmadan kapanıyor

      Sil
  3. lan bide indirme sayısı diyon para için insanları bekletiyosun lan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Indirme sayisina bakiyorum ve adf.ly siteyi sarmis 5 saniyelerle o yuzden temizleyecegim. Uyariniz icin tesekkur ederim

      Sil
  4. Kardeş İnidiriom kuruom ouyna giriom atıo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. craş report vermişdir sil tekrar yükle

      Sil
  5. Kardeşim 1.7.2 denedim 20 kez
    sırf şu shaders için .
    indiriyorum . oyunu silip tekrar yüklüyorum .
    sonra en başta 1.7.2 ye girip çıkıyorum
    sonra forgeyi kuruyorum .
    versions lara geliyor onu seçiyorum .
    dowland yazıyor Launcher gidiyo
    oyun gelmiyor .
    çözümünü biliyorsan söyle be kardeş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalıştır>%appdata%.minecraft>options metin belgesi var sil>minecraf launcher klasörü var içine gir options.jason var sil Düzelir Forgude Yükle

      Sil
    2. Kardesim java7 olması lazım 8 ve 6 ise 7 yap güncelleştirme sakın yapma.

      Sil
  6. Bnmde öyle oldu adsız senin dediğini yaptım yine açılmıyor ??

    YanıtlaSil
  7. Kardeş oyunu açınca zaten tekrar option.jso geliyor

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar Bende mcnin Tüm sürümleri var MC 1.0 dan 1.8.1 e kadar hepsi var ama Mİnecraft forge 1.7.10 indiriyorum
    You Need To run the version 1.7.10 munually at least once

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gardaş bir kere sade 1.7.10 u aç sonra bir daha forgeyi kur hata vermez sadece 1.7.10 u aç kapa

      Sil
  9. valla bende sıkıntı yok 1.6.4 de baktım çalışıyor 1.7.2 de de sıkıntı yok ama 1.7.10 na hiç bakmadım :D

    YanıtlaSil
  10. 1 tane mod yükledim gene açılmıyor minecraft ne yapmam lazım ya

    YanıtlaSil
  11. berke kaan hellaç9 Mart 2015 08:04

    2 tane moddan fazla mod indiremiyorum lütfen yardım et

    YanıtlaSil
  12. these libraries to downland. try again
    org.scala-lang:scala-library:2.10.2, org.scala-lang:scala-compiler:2.10.2
    hatası werıor yardım beyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Öle org dosyanda sorun var bnde de öle dio

      Sil
  13. bazı modlar acılmıyor

    YanıtlaSil
  14. Minecraft launcher açılıyo modlu sürümü seçiyorum ama minecraft açılmıyo mojang yazısı filan gelmiyo ne yapmam lazım lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  15. /.minecraft/libraries/org dosyasında sorun var.Org dosyasının ip atarsan sevinirim.Çoğu Kişilerde Bu sorun var.

    YanıtlaSil
  16. Allah senden razı olsun kaç defadır denedim en sonunda burayı buldum teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Abi oyunum açılmıo seçiyorum forge 1211 midir ndir onu sonra gidiyo sonra geri gelmio

    YanıtlaSil
  18. Abi bende şimdi aynısı var ama bana diyo ki [az uz çevirdim] bunun daha yüksek sürümü var onu indir dio bulamıom bundada morph mod mesela v1.4.5 ama açmıyo 3.3.0 dan aşşa olmaz diyo tüm hepsini alan bir tane yokmu

    YanıtlaSil
  19. Abi bende Java (SE) Binary Çalışmayı durdurdu diyo ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  20. bende minecraft açılmıyo

    YanıtlaSil
  21. abi giriyor playa basıyom yukleniyo sonrada mc acılmıyo

    YanıtlaSil
  22. oyuna başlamıyoooo yardım ett

    YanıtlaSil
  23. bişey sorucam dosyayı nasıl java ile açıcam

    YanıtlaSil
  24. oyuna girmiyoki hatada vermiyor

    YanıtlaSil
  25. [12:16:58] [Client thread/WARN] [FML]: =============================================================
    [12:16:58] [Client thread/WARN] [FML]: MOD HAS DIRECT REFERENCE System.exit() THIS IS NOT ALLOWED REROUTING TO FML!
    [12:16:58] [Client thread/WARN] [FML]: Offendor: shadersmodcore/client/Shaders.init()V
    [12:16:58] [Client thread/WARN] [FML]: Use FMLCommonHandler.exitJava instead
    [12:16:58] [Client thread/WARN] [FML]: =============================================================
    #
    # A fatal error has been detected by the Java Runtime Environment:
    #
    # EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xc0000005) at pc=0x000000006925e1b5, pid=6200, tid=2852
    #
    # JRE version: Java(TM) SE Runtime Environment (7.0_67-b01) (build 1.7.0_67-b01)
    # Java VM: Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (24.65-b04 mixed mode windows-amd64 compressed oops)
    # Problematic frame:
    # C [atio6axx.dll+0xdde1b5]
    #
    # Failed to write core dump. Minidumps are not enabled by default on client versions of Windows
    #
    # An error report file with more information is saved as:
    # C:\Users\pc\AppData\Roaming\.minecraft\hs_err_pid6200.log
    #
    # If you would like to submit a bug report, please visit:
    # http://bugreport.sun.com/bugreport/crash.jsp
    # The crash happened outside the Java Virtual Machine in native code.
    # See problematic frame for where to report the bug. Lütfen çözüm

    YanıtlaSil
  26. benim minecraft sürümüm 1.8.8 ama ben 1.7.10 forge sürmünü indirdim doğru bişeymi yaptım ???

    YanıtlaSil
  27. çok saol adamsın olursa crazy craft oyniyabilcem sonunda adamın dibi

    YanıtlaSil
  28. indirdiğim .jar dosyası winrar olarak açılıyor

    YanıtlaSil
  29. ya bn minecraftı açıom forgeyi seçiom playa basıom mc açılmıyor mod da yüklemedim sorunu ne

    YanıtlaSil
  30. hiç mod yokken bile oyun AÇILMIYOR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende açılıyor sen galiba yanlış kurdun fogeyi

      Sil
  31. abi bütün modlari siliyorum aciliyo ama 1 mod koyduğumda acilmiyor abi lütfen yardımcı olurmusun?

    YanıtlaSil
  32. Abi ben kuramadım anlamadım 1.7.2 yi yaw yardım edersen sevinirim

    YanıtlaSil
  33. Hata 2 deki yazıyı verdi nasıl düzeltebilirim tam söyleyecek birisi var mı?

    YanıtlaSil
  34. Hata 2 deki yazıyı verdi nasıl düzeltebilirim tam söyleyecek birisi var mı?

    YanıtlaSil
  35. daha önce minecraft a forge indirmiştim ve modlarıda indirip güzel bir şekilde oynayabiliyordum ama şimdi 2 tane forge indirdim fakat 2 side açılmıyor play e basıyorum ilerliyor mojang yazısının gelmesi gerekiyor ama ne kadar beklersem beklim açılmıyor ayrıca crashte vermiyor ve hiç bir modda yüklemedim yardım edebilecek var mı ?

    YanıtlaSil
  36. Windows XP'ye olmuyo herhalde yükledim hata verdi

    YanıtlaSil
  37. Windows XP'ye olmuyo herhalde yükledim hata verdi

    YanıtlaSil